Thursday, March 15, 2012

Jalan² Cuti Sekolah


As Salam..


sakit² pun masih nk pi bercutikn.. ;-p  



abess.. nk buat camane..
kesian plak mommie si Alya tu cuti skolah ni terperuk aje kat umah,
mmg sblm ni dh janji ngan Alya mau pi jenjalan kalo cuti skolah..

plan mau pi dekat² sini aje,
dekat tape asal janji tertunai.. =)
 tapi... musim cuti gini,
ada x room yg available???.. ;-/




korang pegi mane cuti skolah ni?
lg syok jenjalan kan..
Kl sale merata, nk lg Ikea..
waaa.. beshhhnyer!
















by: Leily

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

14 Sila Komen Disini ♪♫♪:

lieyalatif said...

j0m!! Plannye sabtu ni lieya nak ke ikea.....tapi dah agak dah sure org ramai gilorrr huhuhu....

Mama Ema said...

baru balik dari desaru..itupun ada familiy days.

|| NaFiRaa || said...

x gi mana pon.. balik kg ajer..

lia said...

kami p melaka.... bkn jalan2 cuti tp kenduri kawen he3

ratusiput said...

RS ngan anak2 pun takde gi memana cuti ni.lepak umah je...rehat pepuas... :)

Nad @ MamaZakwan said...

igt nak pi ikea gak sabtu ni
tp taktau la jadik ke tak lagi..
tgh pujuk2 incik somi, hehe

cheqna said...

g kusus
huhuhuhuhu
sedak ork jalan2...
lambat weh...nak bercuti sakan ni

irma said...

sian nya..aku dok gi mana gok..huhu..doh tu selipar buleh pakai ke...hehe

fieda said...

kita tak ke mana cuti ni..anak nk upsr so jadual padat dgn kelas tambahan..

munna said...

munna tak kemana cuti sekolah ni...sebab banyak tender baru masuk jadi agak sibuk....

~Siti Hajar~ said...

Km gagah gak p cuti2 m'sia, last minute plan, semua kn byr double..huhu...tp xpe janji dpt bjalan...hehe

ZYASH said...

Amboi...seronoknya bercuti....

mama_umar_maryam said...

nnt dah baik nnt sakanlah jln2 ye leily ;)

Softtouch [Hanim] said...

pegi cheratingkan..hehehehe tp pic2 yg awk snap cntiklah leily...




Related Posts with Thumbnails