Wednesday, March 28, 2012

WW #6: Ketupat Sotong


As Salam....


Mabellesss - mabellesss...



resepi ketupat sotong ni sy pernah share kat SINI








by: Leily

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

14 Sila Komen Disini ♪♫♪:

Zue AnnaLeeya said...

aduh leily....
terliur sudahhhhh...
sedak tuh....

salwana nordin @ che'wa said...

tak penah buat, tapi penah makan..mmg sedap :)

Lia said...

lia tak penah mknketupat sotong ni. mesti sedap kan.. :)

eima said...

takpenah mkn sedap ke ek ... tp aku tgk kuah die cam guna santan je kan ....

lieyalatif said...

aku dulu tak tau leily kewujudan bendealah ni..sekali rase kawan aku buat, terus jatuh cintan pandang pertama kooooo...terus teringat2.......sedap gilos rupenyeeeee....

ni tgk gambar ko ni sambil kecap kecup telan air liur tau!!

|| NaFiRaa || said...

Ya Allah~ sedapnye!! lama giler x makan ketupat sotong.. serius rindu ketupat sotong My ma.. huhuhu..

Nad @ MamaZakwan said...

tak penah merasa pun ketupat sotong ni, uhuhu!
ksian.....

ieda said...

uhuhu dah lama x makan nie
ada yg buat manis dan ada yg masin kan ;)

mama_umar_maryam said...

penah rase tp mase tu ter rasa yg xbaper best punye huhu..mayb klu jmpe leily blh buatkan utk zt ;)

ikatankasihku said...

dengar nama dia kelakorlah pulak..tapi sedap ker...

LYAfrina said...

SEDAPNYER..LYA POSE ARINI..KLO BERBUKA MAKAN KETUPAT SUTUN NI..DAP RRRR

cheqna said...

x wape blh g ngan tupak sutong ni...x au bakpe

norhidana said...

sedapnyer..... suke kalu kuah dia pds2... eeeemmmmm

munna said...

selalu buat yg ada gula merah je..lepas ni nak cuba buat yg kaler putih macamni lah pulak




Related Posts with Thumbnails