Thursday, April 12, 2012

[Gambar] Banjir di Kuala Terengganu : Amaran awal Tsunami kah??



As Salam..



Bersiaran dr umah MIL,
my dearest Alya ponteng skolah lg arini..
ekekek.. inilah bahananya ibu mc, cuti ditengah².. anak skolah.. ;-p
Amaran: 
jgn tiru perangai mommie ni yer..

hubungan dgn dunia luar x putus sbb broadband sy
 yg dh 3 bln x byr terpaksa disambung bg mengelakkn kebosanan melanda.. =)
so, semalam dpt tau yg gegaran berlaku lg di Aceh, Indonesia
& berlakunya amaran awal Tsunami ttpi ditarik blk mlm td..
Alhamdulillah, tiada berita buruk diterima sehingga ke saat ni..

log-in fesbuk plak, Ustaz Azhar Idrus penceramah bebas tersohor tu
share gambo banjir kategori buruk gakla kt bandar K. Terengganu..
eh, tataw plak aku psl dr pg semalam aku blk umah mertua ni..
kt sini- kemaman ok aje arini, mendung tp bleh thn gak panasnyer ni..

lebat bebeno la ujan kt kg halaman aku gamaknyer,
ataupun kesan dr gegaran tsunami semalam?
takpun ini amaran kecil dulu?
ishkk.. Nauzubillah, mintak dijauhkan musibah seumpama tu lg!

ni sy share kembali gambo² dr Fanpage UAI
tqvm Ustaz!!!

















by: Leily

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

14 Sila Komen Disini ♪♫♪:

lieyalatif said...

teruk jugak tu keadaan banjirnye.....

semalam mmg kecoh lely psl gegaran...lieya tak rase plak cume ade laa rase pening2......ish takutkan.....same2 laa kite doakan agar semue selamat .....

cik dah faridah said...

pagi td idah g bandar..g maybank mmg ujan lebat giler2..tp x perasan plk banjir..

Nana said...

teruk nampak nye tu
wlpon amaran tsunami ditarik balik
tapi hati2 je la kan..
manusia ni bole ramal je
kuasa allah kita tak tau

|| NaFiRaa || said...

teruk jugak banjirnye... kat pusat bandar KT ke nih?

ieda said...

huhuhu takutnyaaa
teruk jugak
tapi terengganu nie bhg selatan kan
kira jauh dari tsunami bhg barat kan .. harap2 tidak lah

norhidana said...

teruk gk banjir yek... tak perasan lak ada kt brite kot...

izaFiza said...

bila banjir ni.apesal iza lalu maren xdop kesan2 banjir pon..??

LYAfrina said...

banjir kelmarin ke kat trg leily?? teruknya nmpak ... kat sini dlm kul 3 ke atas g2 hujan lebat+guruh

Lady Rina said...

teruk jgk banjir tu..kena hati2 jgk even amaran Tsunami dah ditarik balik...

Nur Aisha said...

ni kat area tpt saya keje..ni bkn banjir..ni masalah peparitan..sb area ni rendah..tiap kali hujan lebat..memang kat sini jd tpt takungan air..lepas hujan..dia mula surut balik..memang dah biasa mcm nih..

Pok De.. said...

bila pulok air bah nih..sahih ke dok..ari2 pok lalu sini ator anok skoloh..mana ada bah..gambor bila nih..???

Cik Rose Cute said...

teruk jugak terengganu banjir...kat terengganu hujan sokmo ke?huhuhu

NoorGie said...

eish, tak penah banjir mcm ni sebelum ni..iye ke ni?? cam tak pecaya pon ade....semalam kol mak kat KT dia x de cte apa2 pon??

MamaYatie said...

parok gop banjir tu...kita baru tahu ni sbb ri ning dok dang nok tengok tenet..marin padang busy layang anok...huhu




Related Posts with Thumbnails