Wednesday, May 2, 2012

Utk mereka yg lahir sekitar tahun 70-an & 80-an


As Salam.. =)


Setuju atau tidak dgn artikel ni?? :-


-credit photo fb-



"We were the last to record songs of the radio on cassettes and we are  the pioneers of walkmans & chatrooms"


hahah, statement btul ni.. ada 1 tape yg ms tu kekasih hati, kini somi..
recordkn utk saya, time bercinta katakn.. .. =)
ms tu, thn 99 sy sgt minat lagu² Bob Marley & Pillgrims..
waa.. lagu Churaliyya Dekho Abto hari² mau psg.. =)

walkman plak taleh berenggang dlm thn 94- 97 tu..
tido pn sambil dgr walkman, adiah PMR..
taklama pastu dlm thn 98.. gile chat plak.. hahah..
chatroom plg femes ms tu #Kampung la.. =) 
heheheh... a thousand memories left behind!!!!!

mmg had a GREAT time  btuila!!!













by: Leily

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

19 Sila Komen Disini ♪♫♪:

lia said...

yup setuju....

slalu rakam lagu kat radio masa pujaan 10 nescafe @ mana2 carta tp smua kena diam, kot x dgn suara kita masuk kaset he3

fieda said...

rindunya kat zaman tu...dulu punyalah buat stok kaset kosong nk rakam lgu2 kat radio..hahaha..

dok teringat2 lagi ni bunyi iklan pujaan 10 nescafe..hehehe

~aSHa~ said...

valued memories

Bitt (double IS) said...

sangat betul! ;)

lieyalatif said...

mmg ade betulnye leily....hihihihi....

skrang zaman IT....dah takde dah main beskal ramai2...main hujan ramai...sume dok depan gejet canggih....uhuhuhu

salwana nordin @ che'wa said...

hhheee...setuju sgt2 :)

dulu nk beli kaset pun kena simpan duit hhhuuu..

skang download saje sudah kan..

|| NaFiRaa || said...

betol2!!
memori betol masa tuh.. kikiki

Fieza79 said...

rindu masa dulu2 tu rakam2 lagu...memori sungguh!

eima said...

syok plak teringat zamn dedulu

Ena said...

a'ahhh...

setuju sangat!
ena pun ada jugak kaset nyanyian buah hati masa tu.. skrg incik suami la kan.. hihihi..

MamaEma said...

setuju sangat..chat 'kampung' memang femes dulu...

Nana said...

aku antara yg tersenarai hehee

♪ Azu ♫ said...

Suka sangat main atas jalan raya..hidup tanpa henfon pun happy ape... best best.... kita 'pau' Venjii punya walkman... hahahhahah ko igt tak semua tu? siap ada dalam gambar masa pegi Kem kat SED :)

mamaNoriz said...

tak nak mengaku tua tpi mmg lahir lewat 70-an pun...huwaaa

mak encik | SZ said...

anak2 sekarang tak kenal dah benda2 antik tu sume...hehehe

diorg lg kenal youtube, facebook, online games ...

HeNRieTTa JoSe said...

yeap....btl btl btl....masa tuh pkai mirc...pkai hotmail...ataw chat via emel...

Ren Din said...

Tang kaset ngan walkman! Haha, tak boleh berenggang. Gedabak sebijik bawak sana sini =P

MamaYatie said...

setujuuuuuuuuuuuu! hahahaaa...tak leh berenggang ngan walkman...esp kami yg duk hostel & takde tv ni...

.:fyzz:. said...

yes i still remember all those things..
walkman..chat room -kampung
record tape...rewind forward..hehe..




Related Posts with Thumbnails