Wednesday, May 9, 2012

WW #10 : Seni itu halus


As Salam...





^______________________^



alya oh alya, adess....!!!

 



by: Leily

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

14 Sila Komen Disini ♪♫♪:

cheqna said...

alya...
pandai gok nukis...=)

lieyalatif said...

Pandaiiiiii..... Sweet tau anak dare ko!!

fieda said...

pandai la dia...keluarga bahagia ye dia lukis..

eima said...

cerdik siap lukis die dok dlm perut tuh ...

Fieza79 said...

pndai alya lukis...bijak lah..

|| NaFiRaa || said...

amboiiiii.. pandainye lukis.. siap gambar dia duk dalam perut lagi.. comey~ heheheehhe

~Siti Hajar~ said...

hehe...comelnyer umi & cutenyer abah...haha

Jadi la tu, ada gak rupa, tinggi imaginasi Alya nih..

wahida said...

ok what? comel je...kalau aku yg lukis ntah apa yg jadik...hahaha....

aku rasa, aku lah org yg paling takde bakat melukis...huhu...

salwana nordin @ che'wa said...

eh pandai gak dia melukis :)

boleh la tu utk umur gitu kan..

tp konpius plak gambo last tu mcm gambo umi peknen :)

HeNRieTTa JoSe said...

sweetnye alya...tahu olak dia dulu dia dok dlm pwut umie erk?

mama maman aka yana said...

pandainyer melukis...:)

Softtouch [Hanim] said...

pndai nya dia lukis,,alya yg dlm perut ke?heee

mama_umar_maryam said...

aku gelak sgt okeh gmbr Umi preknenkan alya ;D

KhaiRin : anies said...

comel je

p/s blog ni ada melware laa




Related Posts with Thumbnails