Friday, June 8, 2012

Ulangtahun ke 6


As Salam..



Alya Husna anakku,

arini pejamcelik pejamcelik tlh genap usiamu 6 thn,
dh besau kan, dh skolah, dh pandai abc, dh pandai alif-ba-ta,
& plg Ummi x sangka awak dh blh baca buku, perkataan yg panjang tanpa mengeja wlpn gagap² pun.. =D
Syukur Alhamdulillah wlpn lwt msk skolah awak ttp terbaeekkkk!

awak pun dh boleh sgt pun tlg Ummi  amek ituini kalo disuruh .. =)
suh kemas bilik, sidai tuala, amek air, on kipas/ tv...
psst: kdgtu memberontak jugak, heheh.. biasalah kannn..
dh boleh mandi seniri, basuh beyat seniri, apa lg erk.....??

Tp cuma satu lg yg still taleh lg...
awak msh blom blh jd kakak yg sulung la, hukhukhuk.. ;-(
wlpn awak bertegas tanak adik kononnye nnti taleh bermanja + ngepow Abah,
hakikatnyer Ummi & Abah slalu berusaha taw..
hahah.. kantooooiii ..;-p
Moga² awak akan jd kakak secepat yg mungkin, amin!!!!! *doa*

Ummi n Abah sentiasa sayang awak sampai bile², ketat² dunia!!
Ummi mintak maaf selama ini byk kasar dgn awak, Ummi taw Ummi bknlah ibu yg terbaeek..
tp itu bkn tanda Ummi x sayang.. Ummi sayang sbb tu Ummi marah..
Ummi nk mintak maaf jugak kl selama ni x dpt bg sepenuh perhatian pd awak, taleh bg segala kemewahan..
tp percayalah, Ummi nkkn yg terbaik utk awak..


apepun, kat sini Ummi nk ucapkan...
Selamat Ulangtahun yg ke- 6 anakku sayang!

Semoga Allah panjangkn usiamu, diperelokkan budi pekerti peribadi, dianugerahkan kecerdasan akal fikiran
serta semoga DIA sentiasa merahmati hidupmu, amin!!!


Salam Sayang,
♥♥ Ummi ♥♥








 



TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

17 Sila Komen Disini ♪♫♪:

lieyalatif said...

hari ni hari lahir alya ke?!!!!

dah besar puteri gojes ko beb.....tersentuh hati aku bace nota tuk alya tu....alah aku ni manjang jek cepat touching haahahaha...jiwa romantis katenye koooo hahahaaah

buat alya comey,
selamat hari ulangtahun kelahiran sayang....semoga kamu membesar dengan penoh kejayaan dan sentiasa dlm lindungan Allah swt.....gembirakan hati mama dan papa yeak alya....

Sue-Rya Qistina said...

selamat ulangtahun ke 6 alya! semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki hendaknya. anak kita sebaya la :D

:: Mrs.Eady :: said...

happy birthday sayang :)

ct rahani said...

hepi besday alya.. semoga menjadi anak yang berjaya dunia akhirat yer.. amin..

Cho Zila said...

hepi besday sayang... moga jadi anak pintar dan berjaya dunia akhirat... moga jadi permata hati ibu dan ayah selamanya...

HeNRieTTa JoSe said...

hepi bday little girl.....

ieda said...

eppy bday si comel alya ..
kejap je masa berlalu kan .. x lama layie dah nak sekolah ;)
semoga terus menjadi anak yg solehah dan bijak pandai .. aminn ;)

suhaina laui. said...

EPY BESDAY ALYA....

|| NaFiRaa || said...

Happy birthday Alya..
moga jadik anak yang membanggakan k~

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Selamat Ulangtahun ke6 Alya..moga membesar dengan sihat..menjadi anak yg bijak pandai...

Dalam Gambar ni nampak besar dah Alya...

Cik Ecah said...

hehheh nmpk cam meced jer gambo rope tuh :)


selamat ulangtahun syg...
smg jadi ank yg solehah utk ummi..:)

S.U.R.I.A.T.I said...

hepy beday comey!!!! :)

Syahada Ahmad said...

Suwitttttt nye ummi Alya. ;-)

Hepi bufday sweety!

Lia said...

happy birthday sweet alya.. :)

mama_umar_maryam said...

HB alya...insyaAllah, doa & usaha ummi & ayah xlame lg adelah tu adek ;)..

Myra Jay said...

aminnn, insyaAllah dan mudah-mudahan jadi anak yg solehah:)

izzah said...

Happy Birthday alya :)




Related Posts with Thumbnails