Thursday, June 7, 2012

WW #12 : Cameron Highlands


As Salam...



was here on 2 Jun 2012|1530 - 2130hrs,
K.Trg - Tasik Kenyir - Felda Aring - Gua Musang - Lojing - Cameron Highlands
>_______________________<










TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

25 Sila Komen Disini ♪♫♪:

Sue-Rya Qistina said...

cantik2 gambar!
ramai kawan2 buat n3 psl CH ni..
saya ni xtau la bila lg nk ke sane..huhuhu

lieyalatif said...

bestnyeeeeeeeeeeee...dah lame aku tak sampai ke sane leily oiiii....nak sgt pergi tapi tu laa nak gi cuti2 biase takleh laaa anak sekolah...nak gi cuti sekolah plak org kate kat atas tu teruk gile jammednye huhuhu

Sidratul Muntaha said...

dekat 19 thun tak pernh jejak lagi ch nih..
entah bila ade rezeki lagi..
btw,gmbo cantik2..

norhidana said...

jelesnyer... ntah bile dpt gi CH lg

Nad @ MamaZN said...

gmbr2 sgt cantek!
ini akak temankan alya rombongan ke atau pi sendrik2 ni?

::NureeN:: said...

cantik gambar2 kat CH.. teringin nk pegi lg walaupon baru jerr pegi january lepas

MamaYatie said...

super duper comey la gambor...geram hok paling atas tu..ngeeee

Cik Ecah said...

cuti sekolah ramai org g cameron highland...
best ker...xpernah sampai lg hahaha ^___^

mrs adam said...

cantik2 gambar kat blog awak,malu saya kalau bandingkan ngan gambar kat blog saya...hihi

Izan Ishak said...

lama dah izan tak jejak kaki ke CH... suka tgk gmbr2 yg leily amik, sumenya cantik2 belaka...

salwana nordin @ che'wa said...

wahhhh bestnya...merah giler stoberi tu..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

sonok2 :) tapi cameron dah tak sesejuk dulu...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Cantik2 gambar...
Tak pernah lagi ke sana..ntahlah bila dapat pegi...

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

if ingat CH..mmg rasa nak g ari2..apekan daya..jauhh huhu

syalinda johari said...

cantiknyaa gambar2 neh..memang photographer ker?hehehe

oya said...

lamanya x ke cameron highland..bestnye die

HeNRieTTa JoSe said...

stoberi...yummy...suka la picta rerama tu....sangat chantik....

|| NaFiRaa || said...

bestnye gi CH.. zura tak pernah lagi sampai kat sana..:(

~Siti Hajar~ said...

Cuti2 CH..bestnyer!!!

Sy da xleh p CH, hsbn dah kasi syarat lg 4, 5 thn br blh p CH, dia dah jemu...huhu

Bitt (double IS) said...

canteknya pic u...

MrS. F!zA said...

rindunya cameron highland!!! tunggu baby dah kuar nti mmg plan nk kesana lg..hihihi

panggil je saya.... Diamieza said...

Salam, saya dah follow blog anda, sila follow blog saya ye..thankz

e!ya said...

nice pic..tliur terus tgk strawberi tueee..

Myra Jay said...

Sedapnya buah stoberi:_)

ketikketok said...

Cuti-cuti for a unique Spa Therapies Vacation. Visit Mini Agro-Forestry Aromathrepy Village Cameron Highlands.




Related Posts with Thumbnails