Thursday, July 26, 2012

Bonus Aidilfitri 2012 bg Penjawat Awam.. =D


As Salam...


Rezeki Ramadhan 1433H, syukur Alhamdulillah.. =D
dptlah jugak  ½ bln gaji dr taleh langsung, dibayar 9 Ogos ni..


care to share..




25 JULAI, Kuala Lumpur — Perdana Menteri, Dato’ Sri Mohd Najib Tun Razak hari ini telah mengumumkan semua penjawat awam dan pesara kerajaan akan diberikan Bonus Aidilfitri.
 
Bonus tersebut berjumlah setengah bulan gaji dengan bayaran minimum RM500 kepada penjawat awam. Perdana Menteri turut mengumumkan bayaran khas berjumlah RM500 utk pesara kerajaan.
Bonus tersebut berjumlah setengah bulan gaji dengan bayaran minimum RM500 kepada penjawat awam. Perdana Menteri turut mengumumkan bayaran khas berjumlah RM500 utk pesara kerajaan.

Bayaran bonus ini akan diberikan kepada penerima pada 9 0gos 2012. Bonus ini adalah bagi menghargai sumbangan serta dedikasi penjawat awam dalam memudah dan menjayakan pelaksanaan program pembangunan negara.

Diharapkan pemberian bonus dan bayaran khas ini dapat meringankan beban penjawat awam dan para pesara kerajaan dan membantu mereka membuat persediaan menyambut Hari Raya Aidilfitri

Bonus ini melibatkan anggaran perbelanjaan sebanyak RM2.2 bilion dibuat berdasarkan kedudukan dan kemampuan kewangan kerajaan.




TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

19 Sila Komen Disini ♪♫♪:

mummycda said...

Tahniah leily....alhamdullillah rezki nak raya utk anak2 kan....:)

cheqna said...

alhamdulillah
rezeki =)

eima said...

alhamdulillah .. rezeki berganda raya kali ni .... tunggakan + bonus

syawalsimpsons said...

alhamdulillah rezeki berganda nak raya ni kan...dengan pelarasan gaji

Sue-Rya Qistina said...

syukur alhamdulillah. rezeki anak2 kita kan. tp saya xnk guna duit bonus ni. nk buat simpanan utk anak2 :D

Puan Fifiey said...

syukur!!!

:: Mrs.Eady :: said...

alhamdulillah ~

Suraya Baharun said...

Alhamdulillah rezeki di bulan ramadhan...

Kak Izan said...

Alhamdulillah..

:: Riri-Fatieha ::~ said...

syukur rezeki utk penjawat awam.. yg tak awam ni tengok je la ye.. :(

lieyalatif said...

alhamdulillah...bestkan leily..dpt le buat topup lepas raye kan hihihi....

tapi tu laa jgn le kerana bonusyg ciput ni harge barang sume naik huhuuh.....

HeNRieTTa JoSe said...

Alhamdulillah...rejeki penjawat awam dan persara kerajaan...

ct rahani said...

Alhamdulillah.. rezeki org2 gomen.. :)

mama_umar_maryam said...

tahniah korang..rezeki raya :)

SURIA AMANDA said...

best la org kerajaan...yg kami swasta ni..lagi best...gaji mcm biasa..xde awal de...hampeh tul...jimat la gaji bulan ni utk sampai bulan depan...

Deq's Qienz said...

n3 kite serupa la..hehee alhamdulillah syukur :)

eRiNsZ said...

ni yang I likeeeeeeeeee....
alhamdulillah...
adalah isi dlm smpul raya hahahahaha...

~AmyLiana86~ said...

rezeki kita kan..alhamdulillah....tenkiu allah..

|| NaFiRaa || said...

tahniah buat semua penjawat awam.. rezeki nak raya..:)




Related Posts with Thumbnails