Tuesday, July 31, 2012

Misai & Kucing


As Salam...



ikuti perbualan ini :-


Alya : Ummi, pok itam ppuan ke llaki?
Ummi : Jantan la..
(merujuk pd kucen baka kampung, kaler itam. Jantina: Jantan )
Alya : Puteh??? (kucing betina)
Ummi : Betina..
Alya : dh bakpe Puteh ada misai???
Ummi : *Blurrrrr* ....


 gambo si Alya n kitty ritu, dh lama terperam dlm draft... :-p




ade dgr org ckp,
amek gambo binatang cam kucen ni,
binatang tu cpt mati..
 betul ke ??? 
fakta ke auta??


TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

28 Sila Komen Disini ♪♫♪:

syawalsimpsons said...

alahai cumillnyer tucing tu...sweet je..mcm hello kitty

cheqna said...

amik nok teh....buleh sutir..hahaha
ajin gok dengo gitu...dok au betul ke dop

Huda said...

dah bakpe putih tu ada misai? comel je alya cakap gitu..hehehe..

mummycda said...

alya suka kucing yer....gebuss jer kucing tue...biasa gak dengar tapi tak pasti betul ke tak....

salwana nordin @ che'wa said...

sama comel je alya ngan kitty :)

percaya dgn ajal maut Allah yg menentukan :)

Suraya Baharun said...

hehehehe...susah nak jawab tu...kucing suma ada misai...haah saya pun pernah dengar pasal kalau kita ambik gambar haiwan nanti mesti haiwan tu akan mati...tapi kebanyakkan nye gitu la..kebetulan kot..

~Siti Hajar~ said...

hehe...blurr jgk klu sy pun...

eh! auta jelah..comel la kucing tu..

Nad @ MamaZN said...

saya penah dgr jugak
tp taktau fakta atau auta

saya tak suke kucen, hhuhu!
geli dgn bulu die bile gesel2 =p

rieda_ffya said...

comei dia pose ngan kucing..sweet pic..sy pun ajin dengo..n pernah ade kes kucing mati..tp rase itu da ajal dia kut,

lia said...

ha'ah laaaa kenapa yer puteh ada misai he3

SURIA AMANDA said...

x pasti la betul ke tak...betul pun ye jugak..x betul pun ye jugak...

Erna said...

leily, saya byk amik gambar kucing.. ada je yg lama hidup dan ada yg cepat mati tapi yg cepat mati ni yang tak dimandulkan.... so far, kucing saya yg dimandulkan paling lama hidup 14 tahun, yg cepat mati pun umur 10 thn.
tp kalau kucing saya yg tak mandul(dulu2 tak tahu pasal mandul ni)6 bln dah mati sbb dah start merayap. so, amik gambar binatang x de kena mengena dgn jangka hayat kucing hehehe... auta je tu.

mama_umar_maryam said...

penah dgr gak..tp xcyelah..heheeh

Nana said...

hahah seb baik aku tak bela kucing
klw x komfem mia tanya mcm tu gak kot

syiela said...

hahahhaha.. jenuh gak tu nak memikir...

HeNRieTTa JoSe said...

Nape plputih ade misai.....ekekeke....mau pening nok jwap...ok

Sue-Rya Qistina said...

ajal maut di tgnNya..sapelah kita yg nak tentukannya kan. hehehehehe

http://suriaqistina.blogspot.com/2012/07/diapers-buat-bayi-saya.html

ieda said...

hurmmm akk x percaya sgt mende2 macam tu ;)

|| NaFiRaa || said...

tingat masa kecik2 dulu.. pernah amik gambar kuceng.. pastu kucing tuh mati.. lepas tuh mmg takut nak amik gambar kuceng..

tapi bila dah besar nih..pikir2 balik..cam tak logik jek kepercayaan tuh~ :P

LYAfrina said...

wee..cumilnyer anok kuceng tu......

** leily..lya rasa mmg sah2 awk kat bazar ramadhan ari jumaat aritu..lya berbuka kt berenjut.. pastu singgah bazar kat geliga tu.. masa nmpak awk tu, lya dlm kete doh nok balik. awk pakai shawl pink rasanyer... hik.hik.. ye dop???

eRiNsZ said...

adehh si bijak alya,, hihih daku bkan pnggemar kucen la laling huhuhuhu.. tpp idok ler pendera hahahaa

lieyalatif said...

AKU SUKE PIC posing ngah kitty tu...comel giler okeh!!!

hahaahahaah....mmg bijak alya...betuljugak kan ape yg die tanye tuh....

norhidana said...

heheheh tak terjwb soalan itu yk kak... kene terang betul2 bg paham... comel sgt kucing tu kak... sama ngn tuan nyer

QasehnyaRania said...

comel anak kucing ..:

Nurul Husna Mohd Hassan said...

hik3. tak terjawab terus. alya budak bijak :)

mekchu said...

acane nak jawab soklan mcm tu erk? adoiiii...

pernah dgr jugak psl mitos tu.. tp tak tahu kebenaran dia..

Lia said...

chomelnyaaaa :)

mamalieyna said...

ekekeke..bijaknye soklan alya..hehe~

alolo tomei betul kitty tu...cute sangat~

*itulah sllu dgr org ckp gitu, tapi buat jer..hehe~ kebetulan je kot..




Related Posts with Thumbnails