Monday, July 30, 2012

tempoh berpantang dh abes, yeaaayy !!!


 As Salam



Pantang taleh cuti selama 28 hari tamat last week, yeay!
ckp aje tempoh 28 hari abes, terus je cuti.. ^____________^
release stress la konon !!!

Ni bkn berpantang yg 40 hari tu, yg tu blom ada rejeki dik non oi.. huhuhu.. ;-(
sebenarnya, sy diarahkn utk menanggung kerja pegawai teknikal yg cuti bersalin 90 ari..
sgtla  hairan bin ajaib kenapala sy yg kena tanggung kije tu psl sy bknla org teknikal,
lgpun dh ada org yg lbh terror drp saya bhgn tu..
entahla.. x gheti nk komen, taleh wat apa² la.. ;-p
belajarla Hamba Allah ni dr A- Z .. ;-)

dlm hati & fikiran cuma igtkan sepotong maksud ayat ni :-

"Oleh itu, maka (tetapkanlah kepercayaanmu) bahawa sesungguhnya tiap-tiap kesukaran disertai kemudahan, Bahawa sesungguhnya tiap-tiap kesukaran disertai kemudahan."

- Ayat 5- 6| Surah Al -Insyirah -


another 2 months left, InsyaAllah..
semoga DIA mempermudahkn segalanya..


pssst, dh lama x enterframe gambo sendiri.. hahaha


gambo koya tuan tanah duk sebuk men aplikasi Instagram..
main jugok main jugok pas cherosss.. hahahaha, falling in luv plak.. =)
saje ngetest shawl baru, kite beli ngan awek bini org yg shantek, Ain Salam..  
Nurul Ain Blogshop
 
sesape yg rase nk follow kite nyer instagram,
cari kite : leilylaily 




TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

19 Sila Komen Disini ♪♫♪:

lia said...

tu rezeki, masyuk la raya ni kalau duit tanggung kerja da masuk ;)

mama tisya said...

lain la muka leily mayb sbb serius kot...slalu gmbr senyum nmpk gg

rieda_ffya said...

abih pantang terus cuti..kite ni mmg kene cuti..keje truk2..cantik tudung n tuan dia cantik n manis lagi..

idamaz said...

best r mu lily....bnyak masyuk tuh...

HeNRieTTa JoSe said...

Chantek shawl tu....

Nini D.. said...

teman jgn kata instangram....kamera pon cap hayam

ratu siput said...

suspen je igt berpantang apa kan.yelah sbb lama menyepi..ehehe.mmg stress kdg2 kalau kite kena ganti keje yg bukan bidang kita kan tp dlm masa yg sama ada baiknya jugak sbb kita bleh belajar menda baru.em cantik manis je tuan tanah :) bilalah RS nak pandai pakai shawl ni.tak pas2 pakai.rasa mcm berbungkus je...

Huda said...

hehehe..ingatkan pantang apa tadi :)

Kak Izan said...

x per dapat ilmu baru cover mencover orang nie.. :)

lieyalatif said...

tak pe laa leily....pikir jek positif...masyukkkk duit tanggung kerja....he he he....ilmu keje pun dpt ...tol tak....

cantik ko beb...suke tgk...org muke kurus ni sesuai pakai tudung jenis ape pun...lagi2 shawl gini....comey!!

ieda said...

hurmmm x perlah dikk
buat kerja dan tolong kerana allah
psati hati tuu akan redha kan
apa2 punn ilmu tuu adik juga yg dpt , x rugi mana2 kan ;)

cantikkk tuan tanah dari tudung .. ehem3

Aida Zaida said...

Bestnye dpt duet raye byk... Igtkn pantang ape la td.. Btw, u look sweet :)

cheqna said...

cheqna kalu pakai shawl..kompem bulat getey muka
hahahaha

Erna said...

heheheh tajuk x bole blah, ingatkan pantang apa la....


re: saya pun suka tukar2 produk hehehe... pantang je org kata elok mesti nak beli kan hehehe..

-Sara- said...

berseri2 tuan belog :D

Fieza79 said...

ingt kan pntang apa la td..
tkpe tanggung tugas org tp masyukk..itu yg pnting..hehee

|| NaFiRaa || said...

ingatkan pantang bersalin tadi.. keh keh keh..

haah~ lain muka kali nih.. x senyum kot..:)

leily.. dah baca dah n3 kebakaran tuh.. gerun jek tengok gambar rumah ngah terbakar tuh.. huhuhu

ct rahani said...

ingat pantang bersalin jugak td.. ekekeke.. dh lama x bukak instagram.. ade la 2 3 kpg gambar je kut.. :)

eB said...

e eh len plk nmpk muker...
^______________^




Related Posts with Thumbnails