Tuesday, July 17, 2012

trend Colour Blocked


As Salam..



Amacam.. oke tak kasut baru saya???
heheh.. biru kaler lg, tade kena mengena ngan pahaman politik okeh..
kate trend kaler blocking.. =D




tadela sy beli, ni kazen yg bg.. leh wat raya!
org bagi kite amek aje, bak kate org "rezeki jgn ditolak, musuh jgn dicari" khannn...
kasut kaler ni camne la nk mix n match yer,
saya bknnyer terror sgt bab ni, nnti x psl² org tgk cam x bape betul lop..heheh..
tgk org len pakai esp. remaja oke aje. Cun ape, kena plak ngan skinny..
cam ni haa...




asben sindir mcm la kite ni tak paham suh tukar kete amek van plak,
konon dh tak muat nk stock kasut kite yg byk tu... ;-)
eh.. eh.. elooo cik abg, awak pn sama aje 2 x 5,
bezanya kete awak tu penuh ngan kelengkapan gewang + ngail aje..
leh sesat masuk dalam tauuu!!.. ;-P



 muat lg kannn...?.. ;-p



TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

26 Sila Komen Disini ♪♫♪:

Rafhani said...

Lily,bakpe rak.kasut dlm kete,hehehehehe

Nurul Husna Mohd Hassan said...

kena buat rak 2 tingkat dalam kete ni :)

sasha @ mumyalyaqil said...

haa..kenapa ek trend kaler blok menjadi2 ni..haha..ai pon suka kumpul kasut..sgt suka!hehe..tapi tak pat simpan dalam keta..asben ngomel :)

:: Mrs.Eady :: said...

Bnyk nyer kasutttttt....

Rose Emely said...

wah...dah mengikuti fesyen color block...gud gud!
pempuan dgn kasut memang tak boleh pisah laa kak, saya pun penuh dlm kereta tu...tahan telinga je laa kalau suami membebel.
hehehe

mummycda said...
This comment has been removed by the author.
mummycda said...

leily...byknyer kasut dalam keta awak....:)

lia said...

wahhhhh byk nyer kasut...

*jakun nih*

syawalsimpsons said...

banyaknyer kasut...waahhh nak jual ke...kikikikiki

ieda said...

wah dikk
bersusun ... kalau akk fenin nak pakai yg mana satu ekek ;)

sHeeMa DeaN said...

kita suka kasut tu.. cantikkk.. colour block cantikk.. kita pun haritu baru beli satu warna purple.. hehehehe...

kita pun.. kereta dah jadi rak kasut bergerak.. dkt kereta saya jerk laa saya berani letak kasut bebanyak.. kalau kereti suami.. tahannn telinge ler kena bebel

~aSHa~ said...

wow byk nye dlm kete..sib baik susun dgn cantik2...

:: Riri-Fatieha ::~ said...

uit tak brterabur ke kasut tu susun mcm tu?

Sue-Rya Qistina said...

wah...banyak sungguh koleksi kasutnya! :D

lieyalatif said...

Wahhh ini mcm dah leh pasang rak kasut wey dlm keter kikiki.... Same le nasib kite ni dok kene bebel ngan laki je sbb kasut menyemak hahahaha...

Kite kaki kurus sesuai pki skinny jeans ni leily... Cover r ngan baju labuh sikit.... Yok cari yg kalerpul ni.... Cuns wooo.....

e!ya said...

wahhh banyak koleksi..leh letak rak kasut dlm bonet nieh hehehehe

Kesuma Angsana said...

he he, byk tul koleksi kasut ye

Ena's Palace said...

ok what color nih...aku pun suka..make sure baju raya mesti padan ngn kasut...hehehe

Zana Md Nordin said...

he he he...senang yerk kasut dok susun2 dalam keta
tinggal sarung jer mana yang dok berkenan

salwana nordin @ che'wa said...

eh kita suka jugak :)

banyak dah koleksi2 kasut awak ni!

kita pun ske colour block :).. skang ok je pakai kaler lain2 dgn baju lain2 :)

Nad @ MamaZN said...

tu dlm kete ke kak eily???
ler...bleh camtu ek? hhihihi
kalu tak muat, kene buat 2tingkat plak la, hihi

HeNRieTTa JoSe said...

byknyeee....hehehe.....

SURIA AMANDA said...

mak aii...leh jual ni...

norhidana said...

heheheh... cantik kasut tu, dana tak blh pakai kasut camtu... hodoh kaki... maklum kaki besar gabak heheheh...

mmg skrg nih trend kaler block... tp kene berani lah nk pakai kaler2 gitu...
dana sejak dh tukar kete n dh ada anak jarang ada koleksi kst banyak2 cam anak dara, kst lak 1-2pesen je utk gi opis n sandal utk jln2... hehehe

Mrs. Norrie said...

huh blm pernah ada kasut kaler warna warni...balik2 itam coklat...tuh jer yg mampu sarung kat kaki

ct rahani said...

amboi byknya koleksi kasut.. suker tgk!.. hehe..




Related Posts with Thumbnails