Wednesday, July 25, 2012

WW #16 : Fasting not Feasting



Salam Ramadhan 1432H...



“Makan dan minumlah kalian, dan janganlah berlebih-lebihan. 
Sesungguhnya Allah tidak menyukai orang-orang yang berlebih-lebihan”.
(QS. Al A`raaf : 31)

sumber: fesbuk



psst:
sempat jugak ke PARAM Chabang Tiga, K. Terengganu..
perghhh, summat lemoks! Dh la sume jenis kueh/ lauk mahal2 blake dh..
huhuhu, bawak rm10 hengget blh beli air je la.. ;-p






TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

17 Sila Komen Disini ♪♫♪:

cheqna said...

baktu x wehi g bazar...sumbat molek ngat eh...
memang mahal lening ork..nok cr kuih singgit pun payoh...

syawalsimpsons said...

mmmm...sue G param beli kuih je...kalo malas sangat2 masak N tarak lauk kat umah baru berPARAM la...kikikiki...tp sebungkus sorang saja

Suraya Baharun said...

kalau kat terengganu pun dah mahal, yang kat putrajaya ni tak usah cakap la...tak sempat lagi nak g param..masak sendiri lagi puas hati...:)

mummycda said...

kuih2 pun mahal ke....tue la ida pun budger 10 hingget jer p param....hihihi

mamaRIFQY said...

lily ni duk mane benonye..kejap kat kemaman..ni kat cabang 3 lok...

kite ni jns xsuke sgt nak g bazar..nak nak bile kene kuih hok xsedap..haishh..gerammm

Hilmirda Daud said...

kalau kat sini Rm 10 tu beli kuih ngan air je.. klu bawak anak2 tak cukup tu.

Nad @ MamaZN said...

kalu ikutkan sbnrnye, bulan pose ni la yg paling senang nak berjimat..
tapi tah la..tu la, nafsu menguasai la tu..
moga tak tergolong dlm golongan itu hendaknya...

mama_umar_maryam said...

so far hasben zt yg g param..klu zt pegi jwbnyerr..heheheh

Kakzakie said...

Mahal ke murah ke kena beli juga dah kita nak beli ye tak. Macam kakak nie memang beli tiap hari..

ieda said...

betul tuu dik
huhuhu air punn dah 3-4 ringgit
sedihhhh
kuih lakk kalau singgit macam x nak bagi je .. kecikkkkk
barang mahai sgt kaaaaaaaaaaaaa ???

HeNRieTTa JoSe said...

haa...RM10 bleh beli air jew?Teganu? huhuhu.....rindu nak balik Teganu....

Nurul Husna Mohd Hassan said...

kalau bulan puasa banyak minum air je :)

salam 5 ramadhan :)

Alycia said...

slamat berpuasa dear..

nnt kalau dtg wisma tani roge2 kt tau ;)

LYAfrina said...

harga lening nebem dok oh lalu. beli ayam pusing sekerat tp mmg saiz kecik sgt smpai rm10..

mamalieyna said...

nk ke param tak cukup rm10...mesti lebih, so baik tak yah g..tp diri sndiri sllu je g, sbb blk lewat, smpai umah dh dkt kul 7, mana sempat nak masak..huu~

selamat berpuasa!

norhidana said...

huhuhi... tp selalunyer kalu bln pose mmg jd feasting kan kak

rieda_ffya said...

hehe..kalo 10 hengget bole beli air je kan..x baik membazir..mane yg bole wat better masak sendiri..




Related Posts with Thumbnails