Friday, August 31, 2012

Merdeka, Merdeka...


As Salam..


Sebelom raya lg request ngan Abah die suh beli mendeka [bendera]..
org sibuk cari barang nk raya, die sibuk nk bendera plak.. atoiii.. ;-p




sambil kayuh keliling laman sambil nyanyi..
"mendeka [merdeka], mendeka [merdeka].. malaysia mendeka [merdeka].."
semangat sungguh, sampaikan kazen die pun meraung mintak mak die belikan mendeka [bendera] jugak.. ;-p
seb bekla Tokma ala² storekeeper, simpan lg bendera free zmn aku kije ngan Pembangunan Wanita dlu.. heheheh



ruginyer hari kemerdekaan yg ke-55 : Janji Ditepati ni jatuh hari cuti dh (Ganu ler), jumaat..
kalo jatuh esok ari - sabtu kan best, leh foward ke ahad..
leh cuti direct , heaven seh!!!!.. =D








TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

8 Sila Komen Disini ♪♫♪:

ieda said...

wahh semangat merdeka nie ;))

bagus lah kan dikk .. kecik2 kena terapkan .. anak2 akk x kesahkan sgt pun bendera nie .. mereka tahu merdeka aje ;))

ieda said...
This comment has been removed by the author.
Erna said...

Sakan si Alya ber 'mendeka' ye.... hehehe. Saya ingt lg Ashraf umur 4 tahun, dia sebut Metallica huhu, tah sapala ngajornya...haru btul.

Tula psl terengganu x cuti plak Ahad ni, ceh mcmla saya keja kan hehe.

**Saya dah kureng menembak skang, saya jadi mangsa tembakan je hehe... hubby saya sakan dok tembak gambar bini dia, adoi dah mcm retis plak saya dibuatnya... hehehe sedang makan, baring pun kena tembak...

Nurul Husna Mohd Hassan said...

merdeka! :)

LYAfrina said...

bgus ni..
semangat merdeka!
pnjang dh rambut alya..suka tgk rambut dia lurus & lebat......

tu r.. rugi r buat kt sbb jth pd ari jumaat ork. tp xpe nnti cuti 1 malaysia leh 3 ari.

Lily@MamaZaraZareef said...

bagus alya kecik2 dah patriotik..aritu ingat nk belikan gak bendera kecik utk zara..die dh paham bendera tu = malaysia..hehehe..tp tulah ..asyik lupeeee jek nk beli last2 takde..huhu

p/s: slogan 'janji ditepati' tu mcm tak berapa sesuai utk smbutan merdeka rasenye kan..

MrS. F!zA said...

oh ganu tk gnti eh..kalo kedah mcm gnti je..

HeNRieTTa JoSe said...

Haah....spupu rietta yg kcik dulu pown pnggil bndera mlysia tu mendeka....sgt sweet msa tu...

Psss...eeeh klu sabtu bru replace erk?igtkan jumaat replace coz negri lain yg cti sbtu ahd, ahd bru replace...sbtu xreplace....




Related Posts with Thumbnails