Thursday, September 20, 2012

Tetek Kucing


As Salam..


Kedengaran agak lucah di situ, tp no worries la kengkawan .. tade ape² 18SX okeh.. heheheh.. =D


Al-kisahnya, kucen betina kat umah aku ni dh selamat melahirkan 5 eko anak kucen la ape lg yg majoriti seiras maknyer. ;-p. Aku blk kije ptg tu moktih panggilan pd kucen betina tu br je setengah jam beranak, TokMa jd bidan terjun tgk gelisah je kucen tu gi mari cam nk beranak je..  dokter haiwan merangkap mak bidan si Alya ni tatau lg la..

Aku        :  Alya.. Alya.. Oo Alya, tengok ni kucen awak beranok doh ni..
Alya         :    mane, mane.. oo, comenyer ummie.. berape eko?
Tok Ma      :     5 eko.. kena tanak nasi byk la lps ni..
Alya          :    aikk... 5 eko je. Tp Alya kira tetek die ade 1,2,3..  ho ade 6 lah..


 tetiba adik aku yg baru blk kije ni menyampuk :-

Adik aku  dh Ummi awak tu ade 2 tetek bakpe awak sorang je ade.. ;-p
Alya         :    erkkk.. [blur *tade alasan]

sampai berair mata aku ketawa... hameekkk ko, auta lg!
kan dh kena!







TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

14 Sila Komen Disini ♪♫♪:

lieyalatif said...

hahaahahah...tegelak gak aku....boleh alya pikir mcm tu....hahaahahaha...

kalo aku ade 3 org anak nie, ade 3 tetek laa gamaknye hahaahaha...comel okey....budak2 ni tak terjangke ape yg dieorg pikir...

Qhaifa Nur said...

itulah kan kuasa tuhan tiada sapa dpt sanggalkannya....
bayangkan seorang ibu boleh susukan anak seramai 20 org....
dah semakin bijak berkata-kata dia......

Kesuma Angsana said...

ha ha ha lucu

Sue-Rya Qistina said...

hahahaha..lawak sungguh!
anak2 skang, semakin bijak berfikir di luar kotak :)

Rafhani said...

Jawapan adik mung itu sgt bernas...hahahahahahaha

eima said...

hahaha padan muka alya.... hisshhh suka tau buat gelak2 ni....

tetek kucen ade 8

|| NaFiRaa || said...

hahahahahhaha.. rasa nak berguling2 jek depan PC nih ha.. hahahahha..

adoiihaii.. sabor jek laaa..

Kat rumah zura pon ade kuceng.. ntah kucing sape ntah.. suka lah budak2 tuh tgk kuceng kecik2 tuh.. skali Anis tanya..
" Anis tak pernah pon tengok papa kuceng.. mana papa dia mama??" adoiiihai.. tak tahu nak jawab ape.. muehehehe

idamaz said...

kikikikik..pandai nguh Alya wat lawak...mokcik ni ada 2 tetek pn xde anak sorang pun..camne tu?

rieda_ffya said...

hihi..kelakar...tapi betul kan pikiran budak2...dia pk ape yg terlintas di pikiran oleh pandangan matanye..

Ayu said...

hehehe...lawakla..
sungguh spontan dan bernas jawapannya...;p

Nur a.k.a admansyah said...

*guling2 gelak*

adoii larr si Alya comey nih! Awok mmg nak kucing ni beranak ker? Coz normally, nowadays org bela kucing terus KASI POTONG! Sbb nanti... bercucu, cicit, cuit bla.. bla...

Dilla Ady said...

hahahha..pandai gak alya pikir gitu...ai pun tak terpikir camtu..huhu..

Erna said...

hahahaha... adoi lawak btulla, mesti dia blur, apsal kena mengena dia dgn kucing plak....

mamaRIFQY said...

ahahhhahahaa....terkene sungguh!! kikiki..macamane lak alya leh terpikir macam tu ye...kiki




Related Posts with Thumbnails