Wednesday, September 5, 2012

WW #18: Semangat Ber-blogging


As Salam...


ehem²... eksen sket walopun x brape hengget.. ;-p

yg RM100++ tu Churpchurp punya earning, 
agak masyuk compare Nuffnang..
Alhamdulillah, rezeki... =D =D





TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

26 Sila Komen Disini ♪♫♪:

syawalsimpsons said...

alhamdulillah rezeki tu...

mummy_ayu said...

wah...sekali 2 sampai..congrats!! rezeki tu..sapa nak kasi kan?

aanie said...

waaa.masyuknya churp2 leily...kita duk statik je....

mama tisya said...

masyukkkk....leh la blanje..nextweek kita dtg ganu outstation:)

lieyalatif said...

ooo patut ko pun nak sambar levis gak yeak ekekeekek...tahniah2....

tu le kan, dok tulis2 blog pun dpt hasil...sape nak bagi tu heheeheheh

fizafantagirO said...

wahh , alhamdullilah ..

HeNRieTTa JoSe said...

Murah rezki....nk join gak lew...dr xde lgsg erk....

:: Mrs.Eady :: said...

alhamdulillah~

Sue-Rya Qistina said...

perggghhhh...masyukkkkk!

Erna said...

wah, byk gak masyuk tu.... camne ye nk dpt rm ni? adoi x faham, saya ada je reg nuffnang, tp ntahla...x faham hahahha....

Alycia said...

wahhh, dpt cek.. samalah kita ;)

Qhaifa Nur said...

banyak tuh...best..best

|| NaFiRaa || said...

bestnye.. byknye income churp churp.. zura punya tak bape nak jalan jek.. hahahaha

Mia Kassim said...

sikit2 pun tetap rezeki kan...hehe

Tihara said...

alhamdulillah..nuffy pon lebat koo..tahniah :)

mama_umar_maryam said...

lepass levis kan ;)

Suraya Baharun said...

wah!!seronok nye..

Dilla Ady said...

alhamdulilah....bak mintak sikit...hihihi

Anonymous said...

rezeki syawal tu kak..wit raya hehe..baik betoi nuff..bila la nuff nak usyar saya nihhh

mia izzati said...

rezeki syawal tu kak..wit raya hehe..baik betoi nuff..bila la nuff nak usyar saya nihhh

LYAfrina said...

alhamdulilah..
murah rezeki.. lya xreti2 join churp2 ni..cer ajor gop...

Cho Zila said...

rezeki sikit atau banyak tak kisahler tak mudah orang nak bagi....

Cho Zila said...

rezeki sikit atau banyak tak kisahler tak mudah orang nak bagi....

MamaEma said...

Alhamdulillah..rezeki

munna said...

masyukkk...nuffnang munna alhamdulillah...tapi churp2 tak bergarak pun

Sweet umi said...

Alhamdulillah rezeki...dpt gak hasilnya kan ehehehe...umimtumpang gumbira ok jugak




Related Posts with Thumbnails