Thursday, January 3, 2013

Aku & Kenangan 2012


As Salam..


Hari ke- 3 thn 2013 berkobar² ngan semangat + azam baru. Asal msk thn baru normal lah mesti ade azam baru kan.. heheh. Alhamdulillah, syukur Ya Allah masih lg dipanjangkn umo ke saat ni.

rasanya thn 2012 meninggalkn kenangan pahit buat aku & kuarga. Kehilangan 3 ahli kuarga terdekat thn lepas terutama ayah tersayang pd mei 2012 cara yg tak di sangka byk merubah kehidupan aku pd arini. Wlpn redha dgn ape yg berlaku tp ingatan ttg kejadian tu tak pernah padam. Cam baru berlaku aje peristiwa pahit tu... ;-(

Tapi Allah tu Maha Pengasih lagi Maha Pemurah. Wlpn aku kehilangan satu² tulang belakang keluarga, thn 2012 DIA juga telah berikn aku& keluarga banyak pintu rezeki. Paling bermakna rancangan utk memiliki rumah sendiri sblm usia 35 thn telah dipermudahkan dan sempat juga ku bawa arwah lawat umah kecik kami tu..
Begitu juga rezeki² lain Alhamdulillah rezeki itu datang awal & memang tak pernah aku jangka, lbh² lg si suami yg dpt capai wishlist die penghujung 2012 bebaru ni, suke ati ler tew!!!..

Syukur Alhamdulillah atas kurniaan rezeki- Mu Ya Allah..

Insya Allah thn ni aku berazam nk tingkatkn lg amal ibadat, nk jadi muslimat sejati, nk jadi lebih penyabar, nk bekerja ngan lebih dedikasi, tanak kije last minit lg ;-p, nk jadi isteri n ibu yg baik, nak lebih rajin, nk kurang bercakap, tanak boros, nk jadi sume yg baik² lah.. =). Insha Allah..



: masih lg ber-3 ;-( :



2013 aku juga harap + berdoa adalah rezeki Alya nk jd kak long.. Itu wishlist 2012 yg terpaksa difowardkan ke thn 2013 sbb tak tercapai lg nih!.. ;-p huhuhu..









TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

15 Sila Komen Disini ♪♫♪:

Nafira usof said...

Aminnn~
moga semua nye tercapai di tahun 2013 nih~

MRS. K said...

amin

Rina Ellisa said...

Aminnnn :)

Nad @ MamaZN said...

In shaa Allah...
Ameennn

Fieza79 said...

smoga wishlist utk ber 4 akan di makbul kan ye...aminn..

Nieyl said...

Amin...Insya'Allah

intanfirdaus247 said...

Amin ..In Shaa Allah....:) Happy New Year!

cik dah faridah said...

smga ape yg dihajatkan tercapai

Rafhani said...

InsyaAllah,semoga tercapai segala hajat 2013..Amin

Riedaffya ibrahim said...

semoga berjaya ngann azam baru ye..selamat thn baru..

ieda said...

insyaallahh semoga berjaya utk tahun 2013 nie .. akak doakan juga utk alya menjadi kak long ! ;)

Cho Zila said...

semoga bertambah baikler hendaknyer tahunni...

maszmadi said...

ameen.....

salwana nordin @ che'wa said...

in syaa Allah semoga thn ni impian menjadikn alya kak long menjadi impian ye..

kenangan yg lalu simpan dlm ingatan baik2 ye..

semoga hidupmu sekeluarga lebih baik di dunia dan di akhirat...in syaa Allah :)

mama_umar_maryam said...

amin..insha Allah moga tercapai nnt..Dia tau yg terbaik utk kite :)




Related Posts with Thumbnails