Thursday, March 21, 2013

Colour Block Jeans la pulokk!!


As Salam..


Bile tgk org len pakai.. cantekkk, aku tingin gak nk pakai..
lumrah org pompuan kot ;-p [ke aku saje yg gini??]
tp adakah cantekk kalo aku pakai??? muahaahahah..
tp org kata set baju ukur badan la..
agak² seswai la kot =D

kemain duk duk gugel kat mane nk cari colour blocking jeans ni..
nilah tabiat aku yg pyh nk kikis..
'x dan- dan tunggu kalo nk = kalo nak sesuatu tak menyempat.. '  [certain situasi aje okeh, hahahaa]

& akhirnya..


 
 - me in crimson red skinny jeans =) -



captured separuh aje, maluu.. :3









TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

17 Sila Komen Disini ♪♫♪:

Sue-Rya Qistina said...

selimnya akak..jeles kita. hehehe

norhidana miswan said...

selim lah akak nih, sesuai je ngn skinny jeans tuh...

Nad MamaZN said...

Kalau la saya selim melim macam ahkak...
Kalauuuuu huwaaaaa...!!!

lieyalatif said...

Cantik la beb!! Ko selim so sauk ape pun cun aje heheheheh

Aku beli skinny jeans kaler2 kat padini...murah wey..rm100++ dpt due lain gituuu...kain pun best...

eima said...

nk kena cari gak ni ,...tp ai malu ...hihi

munna said...

tgh femes skinny jeans ni... tapi bagi munna yg double size ni tak sesuai

Nafira usof said...

nampak separuh x leh nak komen~
hahahahahaahha.
x de kene mengena langsung kan!
bila tengok gambar separuh tuh nampak ok jer.. lawo~

Qhaifa Nur said...

suka kaler seluar jeans sekarang, ceria...
tak sabar nak sambar satu nih....

Izan Ishak said...

awww... jeles dgn org yg selim melim. pakai apa pun cantik!

:: Cik Viva :: said...

Ehh..lawa lak kaler merah tu..tapi kalau slim ok la kot...

MuMMie BeRRy said...

salam kenal..

MuMMie BeRRy said...

salam kenal..

LYAfrina said...

cute ;-)

lya pon suka gak blockin2 kaler ni.. tp xde lg sluar kaler2 camni.. just gayakan utk asya je.. nk ari jugop kaler royal blue.

Cho Zila said...

alahai.. teringat thn 90-an... zaman mudaku.. rupanya akka dah colour blocking dari dulu lagi..tapi memang orang pandang semacam zamantu... ada aku kesah...

aanie said...

sama la kita.....x dan-dan kalau nak...hahaha....

seluar gini xde saiz sy...huhuhu....

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Cantik..sesuai jer tu dengan Leily..^^

mamalieyna said...

Org kaki halus tinggi cantik pakai ni.. :-)..

Org kaki demuk, tzk sesuai.. nnti nmpk seksi..dan seksa..hehe..




Related Posts with Thumbnails