Wednesday, March 13, 2013

WW #0313 : Cikgu Alya


As Salam...


anda biasa berdepan ngan pemandangan begini?


-


-


-


-


 -



****PITAM****


niler penangan kena kuarantin seminggu... [nnti ku cite kedian]
abesla dinding gobok, meja solek, kain cadar kena coreng pasni.. ;-p






TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

18 Sila Komen Disini ♪♫♪:

Nad MamaZN said...

Ahahaha..!
Alya alya :)

cheqna said...

coreng coreng beng dok coreng alya weh hahaha

Nafira usof said...

ler.. hahahhahaha..
mami dia kena beli papan putih lah kalo cam nih~

Sue-Rya Qistina said...

biasa sgt dah.
tapi bila kakak dah besar n sekolah ni, mmg dia dah x buat dah contengan camtu dah.
tunggu adiknya turn pulak. hehe

Sue-Rya Qistina said...
This comment has been removed by the author.
munna said...

kat rumah ni dinding jadi mangsa

Ema Blog said...

tunjuk bakat tu

Cho Zila said...

gituler anak2 tak reti nak duk diam.. der jer buat naik darah.. tapi fikir2kan !!! tak nak fikir dah...

shark said...

biasa..haha..:)
budak2 biasa la kan..;p

Huda said...

hehehehe..lama x singgah sini jenguk alya :) lukman pun now dah pandai tau g conteng dinding umah atok dia :)

salwana nordin @ che'wa said...

rasanya mana2 budak pun mmg gitu kot hhheee..

anak2 saya pun sama, kalo bapaknya ada cepat2 padam/cuci hhhaaaa

NM03 said...

tujuk bakat namanya tu

hehehe

eima said...

bakat jd cekgu tu .....

HeNRieTTa JoSe said...

Haah....pernah tgk...dqn mengalami simptom yg sma....nk pingsan jerr rasa....

norhidana miswan said...

hehehhe... sile lah redha je ek

mama_umar_maryam said...

hehehehe,mase kecik2 dulu kite mmg suke sgt jd cikgu,conteng dinding ;p

lieyalatif said...

e'eh same plak tajuk entry kite arini leily hahaahaha...

bagus sgt la ni, cikgu dayyan dgn cikgu alya bergabung tenaga...meletoppp sekolah hahahahahaah

Izan Ishak said...

alahai...sian alya ye. sampai semua tempat dia nak conteng bila kebosanan melanda.




Related Posts with Thumbnails