Tuesday, July 23, 2013

Iklan Raya 2013- Siput Babi



As Salam



arini nk share video Parody Iklan Petronas Raya - Siput Babi (Burung Murai)
ala, yg thn2 lepas pemes ngan iklan, burung apa.. burung murai tu..
heheh, jgn tensen² okeh..
tgk bidio nih! 








moral of story :-
banyakkan bersabo bulan pose gini.. heheh


psssttt :-
Lagu raya dh mula berkumandang, semalam aku dh dgr kat suria.fm
waaaah... kegumbiraan nk menyambut syawal jelas terasa yuuuu!!



Instagram

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

13 Sila Komen Disini ♪♫♪:

Nad MamaZN said...

Weee
Xsabo gak nak beraya
Sbb thn lepas papazakwan kene keje time raya

Rafhani said...

hahaha,ingat baru nk share kt fb.masa tgk tu golek suke

lieyalatif said...

kan beb...dah rase2 bahang raye kan...kat opis aku ni sorang2 dah on lagu raye hah..bikin touching hati mak je tauuu hahaahahahahah

MrS. F!zA said...

sumpah kelakar..haha

JaSSNaNi said...

hahahaha.. kelakor dah .. adoiii sabo je ler.. nak rayaaaa!!!!!

::NureeN:: said...

alahaiii, x dpt nk tgk video tue, kat opis kena block :P
huhuu raya raya raya

salwana nordin @ che'wa said...

hhheeee..klakar

alahai tak sabar nk raya, pakai baju raya, makan kuih raya dan sembahyang raya :)

Nafira usof said...

hahahaha.. klakar~

rindu gak nak dengar lagu raya.. kat hot.fm belom kuar lagi..:)

Amanda Suria said...

Start posa pertama dh ada mall pasang lagu raya...cpt sgt kot...

norhidana miswan said...

alaaa kt opis ni tak blh tgk youtube kene balik umah la tgk kt umah... mcm best je...

eima said...

tak leh tgk ..huhu

HeNRieTTa JoSe said...

itu la kan...sbar jerr bapak dia layan karenah anak dia...

nik ros said...

hahaha..kelakar :)




Related Posts with Thumbnails