Thursday, May 8, 2014

Sudah me-laporkan diri....


As Salam...

Ohooooiii...
Rindunya pd sang blog!
Dan semestinya kamu, si pembaca blog ntahapehapentah aku ni ;-)

Entry yg lepas dh kite bitau kite dpt dh tukarkan..
YabedaBedidabeduuuu...
Haah, teruja kemain sampai terketaq2 pickup kol JPA





Tp nak habaq mai,
Semakin dekat nk tukar tu kan,
Semakin kite rasa takkan berpisah plak ngan kwn2 tersayang
Maunya tak, dh hampir 9thn kat situ tau!
Nak tak nak, ku redah jua...




Alhamdulillah..
Daku dh berada di jabatan baru.
Dh selamat melaporkan diri kat kementerian baru pun..


Perasaan kat tempat baru????

C
U
L
T
U
R
E
S
H
O
C
K


Normal la kan..
Orang baru, persekitaran baru..
Huwaaa....

Harap dptla aku menyesuaikan diri di jabatan baru ni secepat mungkin!



: Rinduuuuuuu pada hijaunya persekitaran... :





Instagram

TERIMA KASIH SUDI SINGGAH SINI.. =D

6 Sila Komen Disini ♪♫♪:

lieyalatif said...

9 tahun beb? lame sgt tuuu...tup2 meninggalkan mereka dan ditempat baru...mmg amik mase nak sesuaikan diri....

hope ko cepat serasi ngan kawan2 baru dan persekitaran baru....

Nad MamaZN said...

9 thn! salute la! mmg sedih la nak bepisah klu gitu huhu.. tp nak wat cemana, kak leily pun ada kepentingan diri gak kan..takleh la dok pk org lain je..lgpun lama dah kot akak mintk tuko hehe... semoga cepat sesuaikan diri..dan berkhidmat dgn lebih dedikasi
cewah! :p

syawalsimpsons said...

kem mana je tukaq..adoi kalo sue n mmg tak dapat la tukaq kem lain ni...sebab close deparment kan..mmmm...tukar bahagian pon..last2 jumpe jugak dorang2 ni

salwana nordin @ che'wa said...

selamat bertugas..

seronok tgk org ada kerjaya..bertukar2 pengalaman kan :)

Rafhani said...

Gudluck kat tempat baru sahabat:)

lia said...

semoga terus berjaya d tempat baru... InsyaAllah...




Related Posts with Thumbnails